戀上墨爾本

By
Kay Chui (2013 澳洲)


問:你來自哪裡?
答:香港。

問:你什麼時候參加工作假期?
答:我喺2013年9月趕上尾班車參加工作假期。

問:你曾到哪裡工作假期?為什麼會選擇那個地方為目的地?
答:我曾到澳洲嘅墨爾本,因為當時有朋友都喺呢個地方工作假期。

問:在工作假期期間,你曾經做過什麼工作?你又有修讀什麼短期課程嗎?
答:我仲做過包裝、Installer(安裝員)、Housekeeping(房務員)、Waitress(侍應)、Sales and Marketing(銷售及市場推廣)、派報紙、Cleaning(清潔)、Farm(農場)、Merchandiser(採購員)同擺檔賣衫,亦修讀過一個廚師課程。

問:請分享你在工作假期中一個最難忘的經歷。
答:其中一份工作——Installer對於我嚟講係最難忘,呢份工作係來自澳洲維多利亞(Victoria)政府推行全民環保嘅計劃,而我嘅工作係帶住節能產品(節能燈泡、花灑頭、門貼等)逐家逐戶去推廣同「親手」幫住戶安裝節能產品同回收換出嚟嘅產品。呢份工真係充滿挑戰,除咗要說服戶主畀我更換產品之外,安裝亦會有難度。

問:工作假期為你帶來最大的收穫是什麼?
答:喺整個Working Holiday 入面,我學識咗Work Life Balance,明白咗人生除咗家庭同工作之外,亦有好多唔同嘅嘢值得我去參與。遊覽唔同嘅地方令我見識多咗,我亦學識咗獨立,廚藝亦都有進步,做事亦都唔會輕易放棄,仲識咗好多來自唔同國家嘅朋友,喺佢哋身上學識咗好多嘢,呢啲珍貴嘅友誼真係好難得。

問:對於那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否給他們三個貼士?
答:
1) 
可以先於墨爾本嘅Central Business District(中心商務區)搵一個可以短期住宿嘅地方, 一方面可以方便遊覽市中心嘅著名景點,亦可以喺搵到工作後先搬到工作附近嘅地方。
2) 
可以到一啲有關工作假期嘅網站先瞭解一些工作資訊及住屋資訊。
3) 
一定要有乘車卡(MYKI),因為乘搭所有交通工具都必須使用MYKI。

問:還有沒有什麼是你想補充的?
答:最後希望有興趣嘅朋友仔心動不如行動, 至少畀自己一個嘗試嘅機會,祝你哋好好享受你哋嘅Working Holiday啦,加油呀!Good Luck!

提提你:以上各個參加者的經驗分享乃屬個人意見,並不代表勞工處的立場。工作假期參加者在出發前應做好資料搜集,以取得最新和有效的資訊。

(Chinese version only)

  Back