你可以FF工作假期,但唔好毫無準備

By
Yoga & 汶汶 (2015-2016 新西蘭)


問:你來自哪裡?
答:香港

問:你什麼時候參加工作假期?
答:2015至2016。

問:你曾到哪裡工作假期?為什麼會選擇那個地方為目的地?
答:2015至2016係紐西蘭。紐西蘭人潔地靈,好多地方都未被污染,而且每年香港去紐西蘭工作假期嘅人數都有上限,唔洗去到外國都成日見到香港人都係主要原因,咁先可以感受到人在異鄉工作嘅體驗。

問:在工作假期期間,你曾經做過什麼工作?你又有修讀什麼短期課程嗎?
答:我哋做過唔算好多工種,有印刷廠、奶粉廠、蘋果廠同奇異果廠。最鐘意係奶粉廠,因為佢係一間基本上得外國人嘅公司,對員工真係好好,好留戀佢地嘅飯堂,除咗有牛奶咖啡熱湯任飲,成個飯堂仲對住雪山,好治癒,我會唔記得自己其實返緊工架!其實普遍紐西蘭嘅公司對員工都好唔錯,只係雪山同咁靚嘅飯堂就未必間間有啫!

問:請分享你在工作假期中一個最難忘的經歷。
答:最難忘一定係我地聖誕假期出去road trip差啲死左,事情係咁嘅︰紐西蘭好多主要公路都係山路,落雨嘅時候開車當然要更加打起十二分精神,就喺我地回程時,開到山路嘅轉彎位,有一輛車喺呢個時候從逆線過車插入我哋條線,就咁就撞咗去我哋度,我哋架車全毀,兩個都送咗入院,好彩嗰時前面架大貨車頂一頂,如果唔係就真係連人帶車飛咗落山。

問:工作假期為你帶來最大的收穫是什麼?
答:如果我哋冇去到working holiday,我哋就會生活喺一個叫「香港」嘅comfort zone入面,我哋未必有好多機會去外國做野,了解到原來文化真係可以差好遠,其中有好有壞啦,例如你會知道,原來有啲外國人唔會儲錢,每星期一出糧就用晒(我哋畀人撞完架車,對方仲問返我哋借錢畀佢自己個保險墊底費,先有錢還畀我地……),好多外國後生唔會為咗將來賺幾多,擔心前途而影響自己讀金融讀律師讀乜乜,或者根本唔諗住做啲乜,唔會介意畢業花幾年探索世界,亦都冇比家用嘅習慣哈哈哈。其實呢一切都會影響到你去思考究竟咩最適合自己。

問:對於那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否給他們三個貼士?
答:
1) 
請不要吝嗇買保險的費用,意外係你意料之外!當然亦要搵信得過嘅人買,因為人在異鄉,好多時你有事,第一個幫到你未必係屋企人,係保險,所以你要搵個有責任心嘅人買。(利申︰我唔係做保險嘅)
2) 
出外靠朋友,你去working holiday就算想認識多啲外國人,都一定要識啲同鄉,因為往往身在外地最互相幫助到嘅就係同鄉。
3) 
外國地好大,當你要開長途車嘅時候,請適時休息,亦唔好令自己好趕時間,唔係到時有意外就遺憾太遲了。

問:還有沒有什麼是你想補充的?
答:影多啲相,拍多啲片去記錄低工作假期嘅珍貴時光。

提提你:以上各個參加者的經驗分享乃屬個人意見,並不代表勞工處的立場。工作假期參加者在出發前應做好資料搜集,以取得最新和有效的資訊。

(Chinese version only)

  Back