愛爾蘭夢想之旅

分享者:
Crystal (阿桃) (2014-2015 愛爾蘭)


問:你來自哪裡?
答:香港。

問:你什麼時候參加工作假期?
答:2014年6月至2015年6月。

問:你曾到哪裡工作假期?為什麼會選擇那個地方為目的地?
答:愛爾蘭,主要目的係為咗方便歐遊,同埋無乜人知愛爾蘭,諗住會少啲自己友,講英文機會大啲,點知都係好多華人,哈哈哈哈。不過後來發現,只要你肯嘗試,就算好多華人,你都可以練習英文。

問:在工作假期期間,你曾經做過什麼工作?你又有修讀什麼短期課程嗎?
答:做過nanny(褓姆)、b&b(Bed and breakfast,住宿加早餐酒店) receptionist。

問:請分享你在工作假期中一個最難忘的經歷。
答:記得剛到埗第二個星期,想喺真正搵工前,先去咗個Helpx(一個網上互助平台)幫手整一個Acro Yoga(雙人瑜珈)嘅party,屋主係一個50幾歲嘅素食者兼玩左Acro Yoga好多年,我主要係幫手起幾個tents畀人入去玩。我住喺由屋主親手用左四年時間自己起嘅大屋入面,一出門口就係一大片草地,旁邊只有一個鄰居,後花園仲有個有機農場,我過左個一星期自給自足既健康素食之旅。喺我回港之後,依個短短嘅體驗令我對生活同人生有另一個睇法,我依家嘅生活比起以前健康咗好多好多,尤其係食嘢方面,另外睇到屋主點樣為自己嘅夢想親力親為,由零開始建立屬於佢嘅家園,都激勵我自己唔好再發夢,而係要努力將個夢實現!

問:工作假期為你帶來最大的收穫是什麼?
答:想法變得更開放、正面和自由,令我回港後想努力為自己將來創造一個一輩子既工作假期 。

問:對於那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否給他們三個貼士?
答:
1) 
對自己要有信心,當係一個挑戰instead of係去玩
2) 
外國搵工同香港一樣都係會有求職陷阱
3) 
面對新事物,保持開放和正面既態度

問:還有沒有什麼是你想補充的?
答:/

提提你:以上各個參加者的經驗分享乃屬個人意見,並不代表勞工處的立場。工作假期參加者在出發前應做好資料搜集,以取得最新和有效的資訊。

(Chinese version only)

  返回