夢想成真

By
Van (2015-2016 奧地利)


問:你來自哪裡?
答:火星……喺香港出得梗係香港啦。

問:你什麼時候參加工作假期?
答:2015-2016。

問:你曾到哪裡工作假期?為什麼會選擇那個地方為目的地?
答:我喺2015年喺澳洲工作假期期間,香港同奧地利就簽署咗工作假期協議,喺2015年生效。奧地利係我嘅夢想,所以我一完咗澳洲工作假期,就即刻緊接去埋奧地利工作假期。《Before Sunset》係一部我好鍾意嘅電影,故事取景於維也納,所以因為呢部電影,我一直都好想去維也納。

問:在工作假期期間,你曾經做過什麼工作?你又有修讀什麼短期課程嗎?
答:喺奧地利期間,我一直都逗留喺維也納,並喺一間Hostel打工換宿。原來真係好快樂,我喺個度學識生活簡單有幾快樂。另外,亦喺當地讀過一個月嘅德文A1-1課程。

問:請分享你在工作假期中一個最難忘的經歷。
答:喺奧地利有一個好靚嘅地方叫Hallstatt(哈爾施塔特),但係嗰邊住好貴,咁我就揀咗住喺一個火車站前叫Bad Goisern(巴德哥依斯恩)嘅市鎮,住咗七日。去到唔識開火車門,搞到miss咗個站,要坐返轉頭。
有一日,我想去影日出同埋湖上面起霧個景,咁半夜冇車冇巴士,我又唔識踩單車,咁只有行啦。就係咁樣沿住條公路行,凌晨兩點出發,一行就行咗兩個幾鐘……影完返到去,老闆同老闆娘同我講︰「你係咪傻架?!」
佢哋好Nice,喺嗰幾日係咁教我有咩玩同去邊玩,除咗Hallstatt,仲去咗一條叫Obertraun(特勞恩)嘅村莊玩,真係靚到不得了︰藍天白雲、高山,又舒服!原來老闆仲要係Obertraun纜車站兼職售票員,再送張免費飛畀我上去玩多日。咁諗住過兩日上去,前嗰晚天氣好涼,第二朝起身,老闆話山上落雪,但明明前日仲藍天白雲喎?!到我真係上到去,其實真係完全唔信——大霧又成地雪,真係完全係另一個世界,但講梗只係兩日!

問:工作假期為你帶來最大的收穫是什麼?
答:因為之前去澳洲Working Holiday係同ex一齊,被照顧都幾多;今次去奧地利就自己一個去,其實真係好大膽咁去行每一段路,冇女朋友喺身邊可以更大膽去試同玩。

問:對於那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否給他們三個貼士?
答:
1) 
唔好帶咁多嘢
2) 
大膽啲同人傾多啲計
3) 
唔使怕去唔到個目的地,想去邊就去,因為歐洲交通好好好方便

問:還有沒有什麼是你想補充的?
答:世界好大,唔好以自己為中心,放低自己所認識,去接受去學習新事物。睇下其他國家或者地區嘅文化,認識到自己生活其實好富庶,到時就會明白,自己追求嘅係咩嘢。

提提你:以上各個參加者的經驗分享乃屬個人意見,並不代表勞工處的立場。工作假期參加者在出發前應做好資料搜集,以取得最新和有效的資訊。

(Chinese version only)

  Back