漫游韩国

分享者:
Kary (2019 韩国)


问︰你来自哪里?
答︰香港。

问︰你什么时候参加工作假期?
答︰我2018年大学毕业,随即工作半年及储钱,然后在2019年2月决定去working holiday。

问︰你曾到哪里工作假期?为什么会选择那个地方为目的地?
答︰韩国。因为读大学的时候去过韩国exchange(交流)一个学期,觉得好好玩,想体验多点韩国文化,另一方面亦希望有机会在韩国进修韩文。 记得当时韩国文化好盛行,所以自己想学多一门语言,对日后既工作都可能有帮助。

问︰在工作假期期间,你曾经做过什么工作?你又有修读什么短期课程吗?
答︰做过guesthouse(旅馆)的清洁员、帮手打扫民宿、执床同接待客人等等。我亦有报读韩国大学开办既语文学堂进修韩文,亦曾参加坊间既韩文补习班。

问︰哪一个城市的工作经历令你印象最深刻?
答:其实我做过既工作都系普通清洁工,所以冇乜太特别既工作经历。但系我可以分享一下我去过既一个城市:全州!记得有一次同朋友去全州一日游,我地已经好早出发,本身预计搭三个钟既车程,最后因为大塞车,用左双倍时间先至去到。不过我觉得系值得既,因为全州系比较历史悠久既地方,可以观赏到好多古老村落和传统韩屋。另外,在回程既时候,我地太大头虾,以为落车既车站就系回程车站。虽然我地预早左半个钟到达车站,但系到准备上车既时候先发现原来去错车站。千钧一发之间,我同成班朋友要狂跑去正确既回程车站,可惜最后都系miss(错过)左班车。 幸运地,一个钟后仲有一班尾班车,如果miss埋就返唔到首尔啦。呢次经历教训我在人生路不熟既地方,要小心寻找交通信息,准备周详先出发。

问︰工作假期为你带来最大的收获是什么?
答︰我觉得最大既收获系识到好多当地既朋友,完左working holiday之后都仲有继续联络。我亦都了解左好多当地文化和社会现状,知道于当地旅行同生活读书有好大分别,因为在当地搵工作好难,生活其实比想象中艰难。另一方面,我学识左独立生活,好多生活上好简单琐碎既事情,例如: 叫外卖、去银行申请户口同埋修理坏左既物件等等,由于当地语言同文化唔同香港,都需要自己一手一脚去做。

问︰对于那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否给他们一些贴士?
答︰出发之前要好好考虑,唔好将working holiday想象得太过美好,工作假期同你去韩国旅行或者exchange好唔同,最好计划多点先好去。我建议起码要预备三个月至半年既生活费作应急,因为在当地搵工真系好难,有好多于当地读大学,精通中文及韩文既中国留学生会同我地争工做,香港人就算识广东话、普通话同英文三种语言,去到搵工既优势都唔大。另外,当地人返PART TIME(兼职)唔会好似香港咁flexible(有弹性), 可以每个星期都改变返工既时段。当地人系预期你一系返星期一至五;一系返星期六、日,而唔系就你想返工既时段。因为就算你唔得,都大把人去做,所以雇主系唔会迁就你。可以的话,最好在FB搵下工同搵定屋先好去。

问︰还有没有什么是你想补充的?
答:/

提提你:以上各个参加者的经验分享乃属个人意见,并不代表劳工处的立场。工作假期参加者在出发前应做好资料搜集,以取得最新和有效的资讯。
(Chinese version only)

  返回