漫遊韓國

By
Kary (2019 韓國)


問︰你來自哪裡?
答︰香港。

問︰你什麼時候參加工作假期?
答︰我2018年大學畢業,隨即工作半年及儲錢,然後在2019年2月決定去working holiday。

問︰你曾到哪裡工作假期?為什麼會選擇那個地方為目的地?
答︰韓國。因為讀大學的時候去過韓國exchange(交流)一個學期,覺得好好玩,想體驗多點韓國文化,另一方面亦希望有機會在韓國進修韓文。 記得當時韓國文化好盛行,所以自己想學多一門語言,對日後既工作都可能有幫助。

問︰在工作假期期間,你曾經做過什麼工作?你又有修讀什麼短期課程嗎?
答︰做過guesthouse(旅館)的清潔員、幫手打掃民宿、執床同接待客人等等。我亦有報讀韓國大學開辦既語文學堂進修韓文,亦曾參加坊間既韓文補習班。

問︰哪一個城市的工作經歷令你印象最深刻?
答:其實我做過既工作都係普通清潔工,所以冇乜太特別既工作經歷。但係我可以分享一下我去過既一個城市:全州!記得有一次同朋友去全州一日遊,我地已經好早出發,本身預計搭三個鐘既車程,最後因為大塞車,用左雙倍時間先至去到。不過我覺得係值得既,因為全州係比較歷史悠久既地方,可以觀賞到好多古老村落和傳統韓屋。另外,在回程既時候,我地太大頭蝦,以為落車既車站就係回程車站。雖然我地預早左半個鐘到達車站,但係到準備上車既時候先發現原來去錯車站。千鈞一髮之間,我同成班朋友要狂跑去正確既回程車站,可惜最後都係miss(錯過)左班車。 幸運地,一個鐘後仲有一班尾班車,如果miss埋就返唔到首爾啦。呢次經歷教訓我在人生路不熟既地方,要小心尋找交通資訊,準備周詳先出發。

問︰工作假期為你帶來最大的收穫是什麼?
答︰我覺得最大既收穫係識到好多當地既朋友,完左working holiday之後都仲有繼續聯絡。我亦都了解左好多當地文化和社會現狀,知道於當地旅行同生活讀書有好大分別,因爲在當地搵工作好難,生活其實比想像中艱難。另一方面,我學識左獨立生活,好多生活上好簡單瑣碎既事情,例如: 叫外賣、去銀行申請戶口同埋修理壞左既物件等等,由於當地語言同文化唔同香港,都需要自己一手一腳去做。

問︰對於那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否給他們一些貼士?
答︰出發之前要好好考慮,唔好將working holiday想像得太過美好,工作假期同你去韓國旅行或者exchange好唔同,最好計劃多點先好去。我建議起碼要預備三個月至半年既生活費作應急,因為在當地搵工真係好難,有好多於當地讀大學,精通中文及韓文既中國留學生會同我地爭工做,香港人就算識廣東話、普通話同英文三種語言,去到搵工既優勢都唔大。另外,當地人返PART TIME(兼職)唔會好似香港咁flexible(有彈性), 可以每個星期都改變返工既時段。當地人係預期你一係返星期一至五;一係返星期六、日,而唔係就你想返工既時段。因為就算你唔得,都大把人去做,所以僱主係唔會遷就你。可以的話,最好在FB搵下工同搵定屋先好去。

問︰還有沒有什麼是你想補充的?
答:/

提提你:以上各個參加者的經驗分享乃屬個人意見,並不代表勞工處的立場。工作假期參加者在出發前應做好資料搜集,以取得最新和有效的資訊。
(Chinese version only)

  Back