与我分手重新认识自己

分享者:
Van (2014-2015 澳洲)


问:你来自哪里?
答:火星……喺香港出得梗系香港啦。

问:你什么时候参加工作假期?
答:2014-2015。

问:你曾到哪里工作假期?为什么会选择那个地方为目的地?
答:澳洲。我一直都钟意去旅行同冒险,亦都喜欢摄影,其实一直都想去Working Holiday,储咗几年钱先去。拣澳洲系因为︰大自然、风景、朋友。

问:在工作假期期间,你曾经做过什么工作?你又有修读什么短期课程吗?
答:黑工同白工都做过,做过kitchen hand(厨房助手),上咗好多宝贵嘅人生课堂。例如其中一个系切肉过程,基本上以前我除咗份文职,我冇做过其他工。去到澳洲要学切肉,真系好难。咁师父有一次问,系咪我切?我答系,佢就话,如果系出面大厨房,你畀其他师父闹到狗血淋头啦!切到唔平均咁点煮!嗰一下我就明白,如果我个岗位做唔好,原来系会影响到其他人。我喺以前份工咩都可以跟到足,但出到嚟就唔系,总有自己做唔到嘅事,所以喺当时就学识呢样嘢。
亦都做过Receptionist,学识好够胆咁去讲英文(其实系必须)。
做过农场,系白工嚟,亦系搵得最多钱又最好玩!同当地人一齐做嘢打成一片!佢哋又肯教我英文、野外技能。

问:请分享你在工作假期中一个最难忘的经历。
答:冇咩,因为整个过程已经好难忘,但硬系要拣一个,就系认识到一啲当地好朋友!
其实最难忘应该系喺农场做嘢,同外国人打成一片,冇歧视问题,好好玩,一齐掟红莓,一齐「蛇王」。有一次主管唔喺度,咁我哋分两边做嘢,点知掟得太劲,有个同事同副主管投诉,咁第二日就畀人好认真咁话要好好做嘢唔好再掟,唔系就停职。主管知道后,就当然好认真咁训话,叫唔好再掟。但私底下佢哋原来话呢啲系Boy's thing佢系唔会理,结果主管路过监工个阵,就系咁掟我哋,笑住叫我哋唔好掟XDDDDD

问:工作假期为你带来最大的收获是什么?
答:睇清楚世界系点,了解到自己有几细。

问:对于那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否给他们三个贴士?
答:
1) 
唔好带咁多嘢,NO FASHION or STYLE
2) 
大胆啲同人倾多啲计
3) 
唔好怕死,尽一切可能去试新嘢

问:还有没有什么是你想补充的?
答:好好享受大自然,澳洲嘅大自然景色真系无与伦比,有时候真系会怀疑自己睇紧个景系真定假。世界好大,珍惜时间,去睇清楚去了解世界各地风土人情,唔好令自己后悔边度都无去过。

提提你:以上各个参加者的经验分享乃属个人意见,并不代表劳工处的立场。工作假期参加者在出发前应做好资料搜集,以取得最新和有效的资讯。

(Chinese version only)

  返回