與我分手重新認識自己

分享者:
Van (2014-2015 澳洲)


問:你來自哪裡?
答:火星……喺香港出得梗係香港啦。

問:你什麼時候參加工作假期?
答:2014-2015。

問:你曾到哪裡工作假期?為什麼會選擇那個地方為目的地?
答:澳洲。我一直都鍾意去旅行同冒險,亦都喜歡攝影,其實一直都想去Working Holiday,儲咗幾年錢先去。揀澳洲係因為︰大自然、風景、朋友。

問:在工作假期期間,你曾經做過什麼工作?你又有修讀什麼短期課程嗎?
答:黑工同白工都做過,做過kitchen hand(廚房助手),上咗好多寶貴嘅人生課堂。例如其中一個係切肉過程,基本上以前我除咗份文職,我冇做過其他工。去到澳洲要學切肉,真係好難。咁師父有一次問,係咪我切?我答係,佢就話,如果係出面大廚房,你畀其他師父鬧到狗血淋頭啦!切到唔平均咁點煮!嗰一下我就明白,如果我個崗位做唔好,原來係會影響到其他人。我喺以前份工咩都可以跟到足,但出到嚟就唔係,總有自己做唔到嘅事,所以喺當時就學識呢樣嘢。
亦都做過Receptionist,學識好夠膽咁去講英文(其實係必須)。
做過農場,係白工嚟,亦係搵得最多錢又最好玩!同當地人一齊做嘢打成一片!佢哋又肯教我英文、野外技能。

問:請分享你在工作假期中一個最難忘的經歷。
答:冇咩,因為整個過程已經好難忘,但硬係要揀一個,就係認識到一啲當地好朋友!
其實最難忘應該係喺農場做嘢,同外國人打成一片,冇歧視問題,好好玩,一齊掟紅莓,一齊「蛇王」。有一次主管唔喺度,咁我哋分兩邊做嘢,點知掟得太勁,有個同事同副主管投訴,咁第二日就畀人好認真咁話要好好做嘢唔好再掟,唔係就停職。主管知道後,就當然好認真咁訓話,叫唔好再掟。但私底下佢哋原來話呢啲係Boy's thing佢係唔會理,結果主管路過監工個陣,就係咁掟我哋,笑住叫我哋唔好掟XDDDDD

問:工作假期為你帶來最大的收穫是什麼?
答:睇清楚世界係點,了解到自己有幾細。

問:對於那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否給他們三個貼士?
答:
1) 
唔好帶咁多嘢,NO FASHION or STYLE
2) 
大膽啲同人傾多啲計
3) 
唔好怕死,盡一切可能去試新嘢

問:還有沒有什麼是你想補充的?
答:好好享受大自然,澳洲嘅大自然景色真係無與倫比,有時候真係會懷疑自己睇緊個景係真定假。世界好大,珍惜時間,去睇清楚去了解世界各地風土人情,唔好令自己後悔邊度都無去過。

提提你:以上各個參加者的經驗分享乃屬個人意見,並不代表勞工處的立場。工作假期參加者在出發前應做好資料搜集,以取得最新和有效的資訊。

(Chinese version only)

  返回