多姿多采的英國文化

分享者:
Kate Chow (2014-2015 英國)


問:你來自哪裡?
答:Hong Kong.

問:你什麼時候參加工作假期?
答:2014年6月至2015年12月。

問:你曾到哪裡工作假期?為什麼會選擇那個地方為目的地?
答:UK (Manchester and London)。因為喜歡足球(特別係英超)同喜歡歐洲既風土人情,從小到大都好喜歡睇球賽,特別係曼聯,一直都希望有生之年可以去奧脫福球場一次!
大學時期,一直都會羨慕身邊能夠去歐洲exchange或者working holiday既朋友,因為佢地歐遊時影既相片都好靚,令我好想有一次歐遊機會!
臨近畢業時候見到同學都積極搵工,突然諗何不趁自己仲後生又未建立自己事業之前放手畀自己出去世界探險一下體驗一下呢?於是就立下決心要去working holiday!

問:在工作假期期間,你曾經做過什麼工作?你又有修讀什麼短期課程嗎?
答:喺Manchester時,我喺貿易公司裡做文員,都係處理一般文書工作及解決客戶既疑難。
喺London時,我分別於Fendi同Uniqlo做salesperson,喺London呢個國際大城市,服務業一般都係吸引到最多來自世界各地人去投身,所以每日返工都好似喺地球村、聯合國一樣……除左英文之外仲可以聽到不同地方既語言!

問:請分享你在工作假期中一個最難忘的經歷。
答:兩次遇上難民︰
1) 
2015年9月喺匈牙利布達佩斯旅遊既時候遇上中東難民,當時我同朋友們正準備由布達佩斯搭火車到奧地利維也納,喺布達佩斯火車站遇到包圍住火車站示威既難民,當時火車站外佈滿軍人,大門都被封鎖。我同朋友都好怕,因為第一次遇上呢個情況,仲怕會去唔到維也納,好彩經軍人指示我地去到另一個入口進入火車站,但係要先查過護照先可以入火車站上火車到下一站。
2) 
2015年10月,當時中東難民問題嚴重,好多國家都禁止難民入境,當時我同弟弟正要由意大利威尼斯搭火車到德國慕尼黑,本來我地打算搭通宵火車到德國,但因為晚上會冇警察隨車查護照,所以好多通宵火車都被取消,我地只能夠喺威尼斯停留多一晚。
第二日上到火車時候就遇上好多既警察同難民,火車一過左意大利國境警察就開始向車上乘客查護照,當中所有有可疑既乘客都被警察帶走,其中一個坐喺附近既難民,應該係想逃避警察查身份,一直都扮睡覺令警察無法查看佢既身份,最後擾攘左幾次,都係被警察帶走……

問:工作假期為你帶來最大的收穫是什麼?
答:學懂自己照顧自己,可能你會覺得你喺香港已經好識得照顧自己,但人在異鄉,喺冇親人冇朋友既情況下,由搵屋睇屋搬屋到購置日用品煮飯清潔到搵工,步步都需要靠自己完成,當中你會更了解到更多方面既自己,對自己既目標同人生有更明確既認知!

問:對於那些打算到你目的地工作假期的青年人,你能否給他們三個貼士?
答:
1) 
雖然英國冬天好長好凍,但其實一般室內都提供暖氣,所以並不需要帶太厚既保暖衣物,反而要習慣多層穿衣法。
2) 
要多留意身邊大小事,英國係一個多采多姿既地方,每隔一段時間市區都會有一啲特別event可以去感受當地文化,例如冬天喺Hyde Park(海德公園)既winter wonderland。
3) 
歐洲既market文化非常盛行,雖然都係飲飲食食同販賣小作擺設,但從中可以感受到最地道既文化!

問:還有沒有什麼是你想補充的?
答:
  • 語言唔會係一個障礙,喺英國,當地人一般都唔會介意英語唔夠流利,只要肯放膽肯表達時配合肢體語言,溝通並唔係一個問題,多練習,慢慢你會發現自己係有進步架!
  • 千祈唔好低估自己既能力!你既能力可能比你想像中更加強大!
  • 唔好再將自己關喺一個框框入面!走出既有框框你會發現世界比你想像中大!
  • 遇到想做既事想去既地方就計劃實行啦!唔好畀自己有任何機會留低遺憾同後悔!

提提你:以上各個參加者的經驗分享乃屬個人意見,並不代表勞工處的立場。工作假期參加者在出發前應做好資料搜集,以取得最新和有效的資訊。

(Chinese version only)

  返回